SLUŽBY A PŮJČOVNA POMŮCEK
Poslání
Posláním služeb osobní asistence SENIORSERVIS o.p.s. je podpora a pomoc směřovaná tělesně postiženým, zdravotně postiženým a seniorům tak, aby mohli žít ve svém přirozeném prostředí, realizovat každodenní život dle svých představ a žít běžným způsobem života srovnatelným s vrstevníky.
Cílová skupina
Službu poskytujeme osobám ve věku od 27 let (se zaměřením na osoby od 50 let):
- tělesně postiženým
- zdravotně postiženým
- seniorům, kteří z důvodu věku či zdravotního stavu potřebují pomoc jiné osoby při běžných činnostech každodenního života.
Základní činnosti
- pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
- pomoc při osobní hygieně
- pomoc při zajištění stravy
- pomoc při zajištění chodu domácnosti
- výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti
- zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
- pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí
Půjčovna pomůcek
Naše zařízení rozšířilo své služby o službu půjčovny pomůcek, jejímž hlavním artiklem jsou elektrické polohovací postele. Smlouvu včetně ceníku najdete ZDE. V případě zájmu o pronájem, prosím, obraťte se na některý z kontaktů uvedených níže.
Vlastní způsob realizace služby
Uživatele navštěvují asistenti v jejich domácnostech v předem dohodnutém čase. Uživatelé služby mají dlouhodobě specifikované požadavky, ale konkrétní náplň asistence určují a řídí dle svých momentálních potřeb, v souladu s uzavřenou smlouvou o poskytování osobní asistence.
Místo poskytování a materiálně technické zabezpečení služby
Služba osobní asistence je terénní službou, je tedy poskytována v přirozeném prostředí uživatelů. Asistenti ke své práci využívají kompenzační a jiné pomůcky uživatele, organizace poskytuje nezbytné ochranné pomůcky. Pro vedení účetnictví, agend, porad osobních asistentů, jako kancelář ředitele a sociální pracovnice je využíváno sídlo organizace na adrese: Penzion pro seniory ATRIUM, Gen. Svobody 312/9, Liberec 13, PSČ: 460 14
Cena služby
Se řídí aktuálním ceníkem úhrad za služby, který je zájemci předán v tištěné podobě v průběhu jednání o poskytování služby. V elektronické podobě naleznete ceník ZDE.
Způsob vyřizování stížností
Uživatelé (jejich příbuzní, blízké osoby, zákonní zástupci aj.) si mohou kdykoliv stěžovat na kvalitu nebo způsob poskytované služby. Stížnosti přijímá, eviduje a vyřizuje ředitelka a nebo sociální pracovnice. Podrobné informace a postupy k podání stížnosti naleznete ZDE.
Provozovatel:
SENIORSERVIS o.p.s.
Gen. Svobody 312/9, Liberec 14, IČ: 02576708
Statutární zástupce: Ing. Karla Kohoutová - ředitelka
Krásný a důstojný domov pro seniory